SDK PARA CRYSIS2
We’re pleased to announce that today we are releasing the Crysis 2 Editor package which includes the all-new CryENGINE 3 Sandbox Editor, allowing you to create custom maps, mods and content for Crysis 2!
The package also includes various tools, such as FMOD Designer, Poly Bump, plugins for Maya and 3ds Max and more! We’ve also included some sample assets to
help you discover the possibilities with the Crysis 2 Editor package.We’re also pleased to announce the re-launch of our modding portal www.crymod.com where you are able to discuss and share all of your Crysis 2 maps and mods! The website has an all new look and features so if you’re just starting out and looking for tips with the Editor, or if you are an experienced modder looking to show off some work, Crymod is the place to be!
Llevamos una semana muy de Crysis 2 y tal, pero es que bueno, todo esto trendría que haber salido con el lanzamiento del juego pero lo sacan ahora que ya nadie se acuerda del juego por motivos que desconozco.
Bueno, la noticia es que han sacado el SDK, que vienen a ser las herramientas de desarrollo para hacer niveles, mods y «total conversions» que son como el juego original pero cambiándole todo, de ahí lo de total. Mola.
Estoy pensando en la otra vez que me lancé al diseño de MODS. Yo quise hacer un MOD par Half Life 2 para que se llamaba «Horn for Porn«. Era un MOD que permitía a Gordon Freeman, como un arma más, portar una bocina para poder responder cuando Alyx le preguntaba cosas.
Un «MOOOOOC» hubiera significado «Sí»; Dos «MOOOOOOOOC» que No; y un «MOC» simple, breve y escueto; quería decir «Cómeme la polla, cansina».
No encontré financiación y tuve que aparcarlo.
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