DEAD TO RIGHTS III
¿Recuerdan «Dead to Rights»?
Those of you who were around during the Max Payne days will probably recall a few other titles that could be considered knock off titles and B games that were in the same style of that game. Dead To Rights was certainly part of this pack. Both Dead to Rights and Dead to Rights II were quite simple: murder every living person who moves in the game. It knew exactly what it was, and that’s what worked.
PlayStation: The Official Magazine has officially confirmed the development of Dead to Rights III for the PlayStation 3 (and apparently also the 360) by developer Volatile Games. I had a chance to take a look at this article at my local bookstore, and it mentions a complete universe reset of Jack Slate, his dog Shadow and Grant City. From what I recall, the article will be something similar to “putting the pieces together” and you will play through his story leading up to how Jack Slate ended up in a bar, drunk. That seems like an interesting metaphor for his situation.
The developers mentioned they are taking more time and building the gameplay to focus more on hand-to-hand combat than gunplay. One of the producers said that during the mocap sessions for the fighting techniques, some of the mocappers experienced strains or pulled muscles, while someone else ended up with three broken ribs. They also said the mocap actions that were the result of these breaks will stay in the game. If that’s not going for broke (that was an unintentional pun), then I don’t know what is.
Dead to Rights III right now is confirmed for a Q4 release.
Dead to Rights fue una especie de Max Payne venido a menos con algunas variaciones que lo hacían realmente único; te acompañaba un perro, tenía una de las cámaras y los controles más nefastos jamás creados por el onvre y una dificultad realmente mal ajustada con unos gráficos que hacían llorar al niño Jesús. Constó de dos partes: Una primera parte mala, pero curiosona por aquello de saltar en el aire haciendo que tus akimbo decoraran los escenarios con salsa de sesos a las «fines herbes» y otra un poco más mala que la anterior. IMHO.
El juego no estaba mal. Bueno, miento, era horrible, pero cuando todo funcionaba como se supone que debía, aún daba algún que otro momento de gloria. Cómo pueden ver más arriba según eseblogdevideojuegos, está en preparación una tercera parte que al parecer estará más centrada en el combate cuerpo a cuerpo y que al parecer hará su aparición en el cuarto cuarto (¡confusión!) de 2009, osea principios de 2010.
Vaya traca, prefiero mil veces que saquen miles de max payne al mercado antes que la cosa esta.
Cuanto le debemos a Max Payne, es curioso, que yo recuerde ningún juego ha usado su motor. En su momento el último grito :hum :dejadeja
Prefiero ese de play 3 que es como una peli de chinos y el prota derrapa por todo con el culo y lo llena todo de mierda pero no salen los excrementos por ahorrar frames y que en pc el instalador necesita 40 gigas.
Stranglehold creo.